أكدت الراقصة الاستعراضية دينا، أنها اتفقت على إحياء حفل ليلة رأس السنة في بيروت منذ شهر نوفمبر الماضى، وذلك بعد تأخر الفنادق ومنظمى الحفلات في الإعلان عن نيتهما لإحياء حفلات هذا العام.

ونفت دينا أن يكون السبب في عدم إحيائها حفلات بمصر تقليل أجرها من قبل الفنادق، مؤكدة أنها راقصة الوطن العربى ومن حقها أن تحيى حفلات في جميع الدول العربية كما هي تحيى حفلات على مدى العام في مصر.

وأشارت دينا أنها تقوم بإحياء أفراح على مدى الأسبوع باستثناء يوم الثلاثاء الذي تحيى فيه حفل ليلة رأس السنة بلبنان على أن تعود يوم الأربعاء لإحياء فرح في أحد الفنادق الكبرى.dina dancer

:رابط للخبر

 

للتعليق بواسطة الفايسبوك

عدد التعليقات حتى الان: 21

 

  1. مــــريــــم   في ديسمبر 27, 2013  1:09 م رد

    طمنتينا يا شيخة الله يطمن قلبك.. :)
    و أخيرا لقينا حد يــوحد هذه الامة هههه
    ألا يكفيكي أن الوطن العربي من ثلاث سنين و الفتن بترقصو يمين و شمال.. ؟؟؟؟!!!!!!

  2. اريج-الجزائر   في ديسمبر 27, 2013  1:18 م رد

    رقاصة الوطن العربي هههه
    تكلمى عن بلدك و قولى انا رقاصة مصر و لا تعممى نحن لا نحتاج رقاصة تمثلنا و يشملنا فنك الساقط
    يلا كل واحد يتكلم باسم بلده لسنا بحاجة لبركاتك يا رقاصة هز وسط
    ناقصينك احنا تمثلينا

  3. نور **   في ديسمبر 27, 2013  2:04 م رد

    هههههه أنا مع أريج بكلامها ….مو طالبين تمثلينا يا طينا بيكفي بلدك اللي أهلها نفسهم ما بيرضوا تمثليهم ..اتركي وطنا العربي بحاله … وبعدين إذا الراقصة اللولبية طينا هي اللي بدها توحد الأمة خلينا مفرقين أحسن ……سلامي لأريج ومريم

  4. houdhouda   في ديسمبر 27, 2013  3:49 م رد

    الساام عليكم مريم و اريج و نور
    ههههه اريج افحمتها تربت يداك

  5. سلطانة   في ديسمبر 27, 2013  4:00 م رد

    دينا: أنا “رقاصة” الوطن العربي هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه أه أومالو هو ده وقتكم يا رقصات بس كلو من للي مايتسمى الشيشي …ماهو ملقتوش حديلمكو يلمكو قطر إن شاء الله بقيتو أكثر من الهم عالقلب …

  6. دنيــا   في ديسمبر 27, 2013  4:02 م رد

    مزبلة الوطن العربي .. عندك عين تظهري وتحكي ههههههههه

  7. HANINA   في ديسمبر 27, 2013  5:19 م رد

    الله اهديكى تفوقي لنفسك لأن الدنيا فانيا والبقاء للأخرة …..أما الوطن العربي يتبرء منكى ومن وأمثالك.

  8. رونق**   في ديسمبر 27, 2013  5:28 م رد

    ههههههه ماشي يا راقصة الوطن العربي الاولى صدقنا انك الراقصة الاولى بس في نظرك مش الراقصة الاولى تكون صغيرة السن مش واحدة عجوز من اول ما فتحت عيني و هي تهز في وسطها هز
    الله يهديكم و تغطوا لحمكم شوي قرفتونااااااا بقااااا

  9. dalshad   في ديسمبر 27, 2013  5:40 م رد

    في عدد من المشاكل مع هذه المز نجرة!!
    اولاً صوت في غاية الازعاج، صوتها لا رجو لي و لا انثو ي، يعني ج نس رابع..
    ثانياً ليس لها نصب من الجمال اي شئ، انفها تكفي وجبة عشاء تكفي لقرية تايلندية بحالها و مع الضيوف..
    ثالثاً رفيق دربها و رفيق درب فنها المدعي سعد الصغير السا قط و عديم الر جولة..
    رابعاً فلمها الو سخ الذي اتفق مع زوجها كما تدعي، شهرها بين الناس..
    خامساً خليها للمرة القادمة!!!!

  10. katia   في ديسمبر 27, 2013  6:00 م رد

    رقصي الاكبر رقصي حبيبي .. ارقصي الاكبــــــــر وانتصراته ماليه حياتـــــــــــــــــه يوم ورا امجادو بتكبــــــــــــــــــر رقصي بيكبر وبيتحـــــــــــــــــــرر رقصي.. رقصي
    ……………..
    الوطن الاكبر

    وطني حبيبي .. الوطن الاكبــــــــر
    وانتصراته ماليه حياتـــــــــــــــــه
    يوم ورا امجادو بتكبــــــــــــــــــر
    وطني بيكبر وبيتحـــــــــــــــــــرر

    وطني .. وطني

  11. dalshad   في ديسمبر 27, 2013  6:07 م رد

    لاه لاه لاه لالا لاه لاه لالا لالالا وطنييييي هههههههه

  12. katia   في ديسمبر 27, 2013  6:17 م رد

    اتباع السيسي يا عم الوطنية عندهم قويييييييييييييييية وجمدة هبل :)

  13. dalshad   في ديسمبر 27, 2013  6:26 م رد

    برشة برشة..
    بس الي محيرني، كيف يعبدو ن واحد صارلوا شهر ميت!!!
    هههههه هل يا ترا فقط صوره القديمة و الشكولاتة التي عليه اسهم يعبدنهم!!!

  14. katia   في ديسمبر 27, 2013  6:30 م رد

    اااااااااااااااااااااسكت مش طلع المبارح وتكلم معاهم السيسي :(

  15. dalshad   في ديسمبر 27, 2013  6:35 م رد

    و انت الصادقة، دة كان شبحو او شبيه هههه

    يعني قصدي هو حيموت يموت، اصلاً حتى تكرمي عندما يروح الحمام لازمينوا سبع حراس!! انا متأكد بيعملها على نفسه اكثر المرات ههههه

  16. katia   في ديسمبر 27, 2013  6:41 م رد

    حتى لو عمل الف حارس لما ملك الموت يؤمر سوف ياخد روحو حتى لو كان في بروج مشيدة
    ربنا يخدووووووووووووووووووو جهنم وبئس المصير قول معايا ان شاء الله

  17. dalshad   في ديسمبر 27, 2013  7:14 م رد

    اميييييين، انشاء الله…

  18. Etoile   في ديسمبر 27, 2013  9:00 م رد

    أصلا هي لاتمت للرقص بصلة… رقصها غير فني، Sadie مثلا أمريكية وترقص بفنية ارقى

  19. فاتى   في يناير 5, 2014  8:23 ص رد

    يا كاتيا، بدل ماتتعبي نفسك وتتنكري باسم سلطانة علشان تشتمي فينا باوسخ الألفاط اللي اتربيتي عليها، ومعتداها، اكرملك تشتمي باسمك علشان على الأقل نعرف نرد عليكي ونجيبلك مصايبكم انتي كمان.
    بس العيب مش عليكي، العيب على المصريين واللي بيقولوا انهم مصريين لما يشوفوا وساخة لسانك انتى وغيرك ومايردوش.
    كنت عايزة اعلق في الموضوع ده “ناشط مصري: : ما هذه الثورة التي أعادت انتاج النظام الاستبدادي؟ كنت عايزة ارد على وساخت البعض اللفظية ونهشهم في لحمنا الحي، لكن للأسف التعليقات ممنوعة فيه.
    ولرضوى، وكاتيا، وسلطانة، وعبد الرحيم:
    أتم أوسخ خلق الله
    وللاسف كان نفسي ارد عليكم بنفس أسلوبكم، بس حتى الأسلوب ده ماتستهلهوش، لانكم جايين من اسر وعائلات فاقدة التربية والأخلاق وفاقد الشئ لا يعطيه.
    لما تحبوا تشتموا بعد كده، اشتمواْ باسمائكم وجنسياتكم الحقيقية، ولا خايفيين من بلاوى ووساخات بلادكم؟!
    حسبي الله ونعم الوكيل بس مش اكتر.

  20. فاتى   في يناير 5, 2014  8:27 ص رد

    ده تعليق القذرة سلطانة المحذوف من الموضوع نفسه:

    “مش عاوزين مرسي عشان عاوز نظف مصر من الرقصات والعوالم اللي مالية مصر واللي بقو اكثر من الهم على القلب …. مش عايزينو عشان وضع حد للخيانة الزوجية اللي مشهورات بها وقتل أزواجكن عشان تخونوهم مع اللي يسوى واللي مايسواش خلوه ينظف البلد من العفن بقى……
    ههههههههه مش مغربية …يبقى سلمي لي على نجوى فؤاد ياعبيد الببياضة والرقصني ياجدع ….ههههه
    لو كانو هما مشهورين إنتو تبقو إيه ههههه أومال علياء المهدي مش مصرية…يادي الكسوفففف ههههههه خلي الطابق مستورهههههه”.

    وطبعا كل الشرفاء، واللي مابيفتكروش انهم متديين إلا بقراءة تعليقات المصريين، ماشافوش التعليقات دي، ولا شافوا مثيلاتها. لكن لما نرد ونعامل الآخرين بالمثل، بنبقى مرضى نفسسين وغير ديمقراطيين ولا نتقبل الرأى الآخر.
    بالمناسبة يا وقحة، يمكن انتى اللي معتادة على الرقص في الملاهي الليلية ومعتادة على خيانت ازواجك، علشان كده فاكرة أن الجميع مثلك.
    الله ياخدكم يا ناهي الاعراض.

Add Comment Register



ماذا تقول أنت؟

 

.الآراء الواردة في التعليقات تعبر عن آراء أصحابها وليس عن رأي نورت