قررت المطربة شيرين عبد الوهاب أخيراً الإفراج عن صور ابنتها مريم البالغة من العمر عامين لتكون غلاف إحدى المجلات الشهرية مقابل مبلغ مالي كبير وصل إلى ربع مليون جنيه.

وتأتي موافقة شيرين على اصطحاب ابنتها أمام عدسات المصورين والسماح بالتقاط الصور الفوتوغرافية لها بعد محاولات عدة وحثيثة منذ ولادة مريم من جانب عدد كبير من وسائل الإعلام المقروءة والمرئية من أجل إقناع شيرين بإبداء الموافقة والحصول على السبق الإعلامي والإنفراد الصحفي بهذا الخصوص إلا أنها جميعاً كانت تصادف إعتراضاً كبيراً ورفضاً حازماً وصارماً من جانب شيرين.

ومن المتوقع أن يفتح نشر صور شيرين عبد الوهاب مع ابنتها الباب أمام المزيد من أهل الفن الذين مايزالون يصرون تماماً علي أن يعيش ابناءهم بعيداً عن بؤرة الأضواء حفاظاً على حق الخصوصية ورغبة في أن يحيا أولادهم حياة طبيعية وطفولة هانئة دون صخب أو ضجيج الشهرة والنجومية.

ويعزو البعض إقدام شيرين على اتخاذ قرار ظهور ابنتها في وسائل الإعلام في محاولة منها كي تحذو حذو الهضبة عمرو دياب الذي سمح مؤخراً لوسائل الإعلام بالتقاط الصور له مع أبنائه بل والأكثر من ذلك هو إصراره على مرافقة أولاده له في جميع حفلاته الغنائية التي أقيمت مؤخراً.

وكانت شيرين قد أكدت في تصريحات صحفية سابقة أنها في حال قبولها أي عرض مالي لنشر صور ابنتها سوف تضعه باسم ابنتها في البنك من أجل تأمين مستقبلها.

لمشاهدة كليبات شيرين عبد الوهاب أنقر هنا

:رابط للخبر

 

للتعليق بواسطة الفايسبوك

عدد التعليقات حتى الان: 64

 

  1. بنت لندن   في مارس 11, 2010  12:46 م رد

    الام جنت علا طفلتها بالفم الي يشبه فم الحوته و الانف الي مثل حبه بطاطا …. وشكل البنت من النوع الدلوع الي تحن وتزن ليل ونهـــــــــــــار … اام والبنت مايستاهلو ربع مليونجنيه هاهاها تعريفة وتخب عليهم ! اضغط زر النشر بيرفافوري!

  2. nanosa   في مارس 11, 2010  1:05 م رد

    جميلة هي وامها ربنا يخليكم لبعد

  3. nejma   في مارس 11, 2010  1:06 م رد

    w lech hal2ad mft5ra bi be3 sowar benta ma bystahlo gneh wa7ad

  4. gedo   في مارس 11, 2010  1:15 م رد

    e7naa nekhalie albent wa aloum be 100000 entie tesawie kam ya bent!!!!!!!!!!1

  5. متيم الحب   في مارس 11, 2010  2:31 م رد

    قررت المطربة شيرين عبد الوهاب أخيراً الإفراج عن صور ابنتها مريم البالغة من العمر عام؟؟!!!
    ما عرفتك يا شيرين فكرتك انجلينا جولي لحتى تطلعي صورة بنتك للعلن بعدين شو رح تستفيدي؟؟
    بس انه حركة مشان يعني انه ها ليكوني انا موجودة وما رحت.
    حكات قديمة.

  6. لانــا   في مارس 11, 2010  3:32 م رد

    الله يحفظها لك ..وتتربى بعزك

  7. lebnaneya   في مارس 11, 2010  4:33 م رد

    maa kan bada tfarji swara l2ana kayni shani3a natareta la kbret shway .l2em ma 5alet 3amalyet tajmil 2ela wa 3mletha la saret ensani w lbenet bada tetla3 mtl l5el2a l2asleye hahahahahaa

  8. sofi   في مارس 11, 2010  4:36 م رد

    ya bint london , i3rifi inni kol l2awlad hilwin , lih itajrih (fam lhout, anf byechbeh lbatata) haram hata law bent moghaniyah betdalla tefla ,9oli mashallah. ana sarli zaman b tabi3 ta3li9at ,ta3li9atek kolha sokhriya otajrih , ma3a innik 9olti rohti 7ajiti marrat kitir, wallah moch bayen .

  9. .........   في مارس 11, 2010  4:39 م رد

    خلقة ربي شريفة يا ناس
    الله يحفظ لك ضناكي

  10. lebnaneya   في مارس 11, 2010  4:41 م رد

    benet london ma mwafra 7adan nazli blkel akid besh3a wa mo3akadi bas awal mara bt7ki sa7 hahahahahaha

  11. sofi   في مارس 11, 2010  4:46 م رد

    ya lebnaniya yahabibti inti wkol lobnaniyin,mabiysir njareh bekhel9et allah ,ihna sho biy3arefna men fina ahssan 3ind rabna,aw wladna kif badoun ykono fi ktir aba2 hilwin wladon mabyeshbahohom,aw lasamaha lah aba2 salimin we wladon mo3a9in aw mchawahin, ana hada ra2yi. kel youm bass bashof ta3li9at men doun ma3ale9 ,lyoum testafazit lama la9it hata bent sghira manafadit men tajrih.

  12. yasmina swiss   في مارس 11, 2010  4:53 م رد

    macha2 allah helwa bentha in kanet batata aw chi tani allah y5aliha w tetraba fi 3ezha in cha2 allah w allah la yehrim kol insan ya rab ya bent london kol 5anfous 3and omo 8azal

  13. rouby   في مارس 11, 2010  4:56 م رد

    awah malek ya okhet shirine weledti sharapova zedti fih bezaf bent behalek khayba

  14. fatima   في مارس 11, 2010  5:03 م رد

    helwen l 2 alah yhfadeha min l3iin alhassod

  15. rana   في مارس 11, 2010  5:23 م رد

    وحشه اوووووى اووووووووى ومتستاهلش ربع مليون ليييه يعنى
    دى اخارها ربع جنيه تجيب بيه بسكوت

  16. sabouha   في مارس 11, 2010  6:05 م رد

    bent london you are right

  17. SRENA   في مارس 11, 2010  6:22 م رد

    STOP SSING THE BAD WORDS OVER AND OVER AGAIN

  18. SRENA   في مارس 11, 2010  6:22 م رد

    THATS SO CUTE

  19. John Bata   في مارس 11, 2010  6:36 م رد

    Sheren you’re one of the best ,don’t listen to them jeoulus people you are a succussful story,loveyou

  20. katia   في مارس 11, 2010  6:43 م رد

    والله البنت حلوة مطلعتش لامها بس متستهلش كل المبلغ دا لو قلولي انا كنت عطيتهم صورة لي ولابني ببلاش مع اننا احلى بكثير بس راح نقول ايه رزق الهبل على المجانيين

  21. John Bata   في مارس 11, 2010  7:32 م رد

    Baby,you are the best,don’tl isten to loseres and jeoulus people love you and your songs

  22. hanane   في مارس 11, 2010  7:46 م رد

    bent London u r so funny .you make me laugh every time u make a comment

  23. tohha   في مارس 11, 2010  8:38 م رد

    احنا العرب مش عاجبنا العجب ولا الصيام برجب وصل بينا الحد للتعييب في خلقة الله عز وجل الي يكول بطاطا والي يكول بتارف وبطلنا نطلع على جوهر الانسان وجمال الروح معى الاسف بس حبيت اقول انو شيرين اجمل بنت بنضري لانها طيوبة كثير وصوتها جميل جدا وانا مش من مصر حتى تاولو اني بنحاز الها

  24. toto   في مارس 11, 2010  8:44 م رد

    احبها كثير شيرين

  25. mouna tounsia   في مارس 11, 2010  10:13 م رد

    chirine u r so sweet and ur bb rabi yfadhalhelek
    w rabi yjezikom yelli tajr7ou fil mara w bentha ya3ni hedhi ne3ma men 3and rabi

  26. Arij   في مارس 11, 2010  10:19 م رد

    افففففف عالم مايعجبها العجب ولا الصيام في رجب
    طفلة جملية وحبابه الله يحفطها وبتستاهل اكثر من هيك

  27. Alame A.A   في مارس 11, 2010  10:34 م رد

    تمام حلوين الصور يعني متل ما بقول المثل القالب غالب بس على سيرة الربع مليون جنيه بحب قول هالبيتين من الشعر لشرين وغيرها:
    نسي الطين ساعة أنه طين *** حقير فصال تيها وعربد
    وكسا الخز جسمه فتباها *** وحوى المال كيسه فتمرد

  28. gedo   في مارس 11, 2010  10:54 م رد

    mouch 3aref fee naas 3ayshah lel korh yasater!!!!!!!1

  29. shahrazad   في مارس 11, 2010  11:35 م رد

    الله يحفظ الام لبنتها الجميلة و يرعاهما الله و يجعل مستقبلها بعيد عن الغناء

  30. احمد المصري   في مارس 11, 2010  11:46 م رد

    ربنا يخليهالك ياشرين وللحاقدين اقول حتي النقد وصل للاعتراض علي ماخلق المولي عز وجل لا حول ولا قوه الا بيك يارب نفوس مريضه

  31. مها   في مارس 12, 2010  12:22 ص رد

    ربنا يحفظها ويخلهالك يا شيرى ياقمر
    انا بحبها جدا صوتها رائع

  32. nono   في مارس 12, 2010  7:09 ص رد

    احلى ام و بنتها اموورة و جميلة.. الله يحفض ويخليهم لبعض..

  33. sabah   في مارس 13, 2010  7:47 م رد

    ربنا يحميهاا ويحفظهاا من كل شر احلا بنوتا واحلا ام

  34. ميمو   في مارس 15, 2010  8:40 م رد

    الله يخليها لك يا شيرين
    صدق اللي قال
    الي خلف مامات

  35. حلا   في مارس 16, 2010  12:30 ص رد

    احلا مريم واحلا شيرين….والله بنتك مريم جميله جدااااااااااا وربنا يحفظها من كل عين يارب….حلا من السودان

  36. جنة ابراهيم علي البحيري   في مارس 17, 2010  12:20 م رد

    والله البنت عسل وشرين فنانة لم تنسي ماضيها واللي متغاظ منها ياريت يطق عشان اللي بتقول صورتها هي وابنها احلي ماهي الخفسة شاف ابنتها علحيط قالت لولي وملضوم في خيط بطلوا حقد وربنا يخليها لكي ياشرين عشان انتي تعبتي كتير

  37. جنة ابراهيم علي البحيري   في مارس 17, 2010  12:28 م رد

    ايه يابنتي انجيلا جولي ايه اللي بتشبهيها بالعسل شرين انجيلا اللي الكليب الهايل بتاعها موزع علي كل الموبيلات هواحنا بطلنا نقول لبعض ايه الجمال ده ولا الحقد مالي قلبك علي العموم ياشرين بنتك زي القمر ولا يهمك من الحاقدين

  38. azhar   في مارس 17, 2010  6:16 م رد

    9mren bint zay 9mar ama 3ala t3li9 ili bt9ol ino fam il bint fam 7out we anf batata 7aram 3liki il bint zay 9mar

  39. مرمر   في مارس 17, 2010  9:57 م رد

    حلوة اوى مريم وشيرين
    وعلى فكرة دى شاعات وشيرين طلعت كدبتها
    كفاهي تاليف بقه
    ههههههههه

  40. دعاء رضوان   في مارس 20, 2010  1:16 ص رد

    احنا كلنا بنحب شرين فى مصر وبنحب الاطفال وزى ماحنا عارفين ان الاطفال احباب الله مش عارفة ايه الناس اللى بتكتب تعليقات شكلها ربنا يشفيهم وممن ناحية موضوع الربع مليون دى علشان فنانة مشهورة وجمهورها مستنى اى حاجة جديدة منها سواء شريط اوصور فلما تبقوا مشهورين هيعملوا معاكوا كده بس لما تنضفوا قلوبكوا ….. المهم ماتزعليش يا شرين انتى طول عمرك زى القمر وربنا يخلي بنتك وتشوفيها عروسة فى الكوشة .

  41. فاتن من العراق   في مارس 20, 2010  12:16 م رد

    اول شيء مبارك لشرين الفنانه الراقيه جدا على البومها وعلى حملها وعلى هذه الصوره الرائعه وربي يخلي الك بنتك ياشرين ولا تهتمي ابدا لاي كلام اخر انتي رائعه وفنانه ومن حقك تطلبي ربع مليوم لانك شيرين والي يبقى زعلان يروح ينظف قلبه مع حبي الك ياشيري

  42. العربي000١   في مارس 20, 2010  12:32 م رد

    سبحان الله الخالق الكريم لا تتكلمي علي خلقت ربي حرام

  43. لولى   في مارس 20, 2010  2:25 م رد

    واللة شيرين وبنتها حلوة بس النفوس الحاقدة كتير وفيهم كل العبر ربنا يكفينا شرهم اللى يعيب علة خلقة ربنا يتخاف منة وهو نفسة عبرة وحقود مصرية ومسلمة

  44. mohaaa   في مارس 22, 2010  7:53 م رد

    بسم اللهم ع الجمال والسكر يامريومه ايه السكر ده نونى زى العسل يابختك بيها ياشيرين ووربنا يقومك بالسلامه ويتربوا فى عزك وحوليك ويخليك محمد وسيبك من اى شخص يتكلم بالوحش عليكى والقلوب الحاقده بجد بحبك موووووووووووووووووووووت موهاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

  45. yara   في مارس 26, 2010  6:24 م رد

    ليه كل الهجوم ده على طفلة عسولة وام فرحانة ببنوتتها ايه يا جماعة الحقد ده ياريت كل حاقد يولع فى الحقد اللى بداخله لان النار اذا ما وجدت شىء تأكله بتأكل صاحبها وربنا يكفينا شر الحقد والحاقدين

  46. yara   في مارس 26, 2010  6:25 م رد

    اذا نطق السفيه لا تجبه فخير من اجابته السكوت لكل حاقد فاشل غيور

  47. ahdam banout   في مارس 27, 2010  4:40 م رد

    wawwwwwwwwwwwwwwww kteeeeeeeeeeeeeeer nice kter 7ilwe l3dra t7miha

  48. رغــــــد   في مارس 29, 2010  2:56 م رد

    والله بصرااااحه لو ما طلعتها افضل so ugly تشبه امها انا ع بالي بشوف زي أولاد النحمه العالميه ( بريتني سبيرز) كأنهم ملائكه طلع العكس صحيح عنجد كلا يطلع لأمه ههههههههههههههههههههههه

  49. lolo   في مارس 31, 2010  10:32 م رد

    والله كربوجة

  50. رورو وتيمو   في أبريل 3, 2010  4:45 م رد

    ربنا يحفظها لامها بنت زي العسل ويقومها بالسلامة من الولادة ان شاء الله وانا بحبها جدا

  51. تيمو   في يونيو 16, 2010  7:42 م رد

    مريم دى زى القمر وبصراحه تستاهل اكتر من كده ربنا يخليهالك يا شرين ويكفينا شر الحاقدين

  52. حلا   في يوليو 20, 2010  10:08 م رد

    ماشااالله حلوه كتير حتي احلي من امها بس هي ما تشبها يمكن تشبه ابوها اموره وكتكوته هههههههههههههههههههههههههههه

  53. دووووودي   في نوفمبر 7, 2010  9:13 م رد

    جناااااااااااااااااااااااااااااان هي وبنتاها الله يحفظها ياااااااااااااارب وتستاهل اكثر كمان موش ملييييييون واحد وافرحي ياشررين ناس مقهوررره منك دليل على نجااااااحك يابنت مصر يااااجدعه بحبببببببببببببببببببك مووووووووووووووت انتي ومريم وهنا اله يخليهم ليكي انتي ومحمد

  54. جود   في فبراير 1, 2011  4:55 م رد

    ماشا الله حلوووووووووووه فديت روحها

  55. DANDON DONYA   في يونيو 12, 2011  3:36 م رد

    WLAHEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE ANA BMOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOT FEKY RBNA YNG7AK AKTAR W AKTAR

  56. هشام   في يونيو 21, 2011  4:23 ص رد

    حلوة وامورة وزى السكر

  57. توته   في يوليو 21, 2011  2:41 م رد

    لا اله الا الله العيب على المخلوق ام الخالق اتقوا الله ليبتليكم بما تعايبون بة على الناس وخلقة ربنا جميلة واللي حيقول كلمة يخلق ظفر لبنتة مثل اظفرها لاحول ولا قوة الابالله

  58. ميروووشاا سعووديه وافتخرر   في أغسطس 8, 2011  4:54 م رد

    اول شي احبك حححييييل يا اجمل شيري وثاني شي اعشقك وامووت فيكي واحب صوووووتك حييييل وربي يحفظك انتي وبنتك وياليت تستمري بنجاحاتك وتقدمك لانك ملكه الاحساااس لبيه عييووونك الحلوين وصوتك احيييه خقق ولا لوونك وربي يجنني وانتي مررره مثييرهوربي يحفظك ويحفظلك احلي مريووومه يا رب وخدي نصيحه خلي كلام الناس تحت المدااس لانهم نااس مرضي ويغااارووو حيييل منك لانك قمر وحلوه وعن نفسي لو شفت اللي يسبك رااح امسح باهلو الارض وخدي باعتبااارك محبينك كثيييرررر واللي يسب ابيه يعرف ان البه تدور وتدور وتلصق بخلقه صاحبهاا و لا تشيلي تري مقامك عالي و ذولاا شويه اوسااااخ ما عليق تري مقاامك عااللي وانت غاالليه علياا احبك يا اجمل شيري فديتك تحياااتي محبتك المجنوونه فيكي حيييل ميروووووشاااا احبك تحيااتي سعووديه وافتخررررر

  59. مى   في سبتمبر 5, 2011  2:08 ص رد

    ربنا يخليهالك ياشيرى بنتك زى القمر بحبك اوى وبموت فى اغانيكى

  60. همسےـــة عےـتــآب   في أكتوبر 17, 2011  4:27 م رد

    يييييي ئديشها حلوة متل آمها اللي زي العسل ربنا يخليكو لبعض****

  61. جلال البليدى   في نوفمبر 15, 2011  6:15 ص رد

    صوره مريم جميله جدا
    وصورة امها اجمل طبعا

  62. عاشقة شيرين   في مارس 22, 2012  4:04 م رد

    احب اقول ان شيرين وبنتها تاج على راس الي يتكلمون عليها وانتو الي تتكلمون عليها لانها غير مصطنعة

Add Comment Register



ماذا تقول أنت؟

 

.الآراء الواردة في التعليقات تعبر عن آراء أصحابها وليس عن رأي نورت